Thursday, May 10, 2007


1. ناصر النوبى said,
مايو 8, 2007 في 6:06 مساءاً
الى محمد منير عدى يا واد اسبوع من ساعة ما سافرت وانا بفتكرك كل يوم ومن يوميها وانا بحبس فى دموعى لكنى فعلا بكيت عليك _عارف امتى يا محمد؟لما سبناك فى بيتك لحظة فراقك لحظة ما انا اديت ظهرى ليك وانا وخارج من المدفن فى اللحظة دى بكيت لانى مبحبش الفراق_بس يا واد يا محمد انا عمرى محنساك كنت دايما فخور بيك وكنت بتنمى ليك كل خير بس احيانا مكنتش ابين دة ليك


عدى يا واد اسبوع من يوم ما سافرت
وانا بحبس فى دموعى لكنى بكيت
عارف امتى وفين؟
ساعة ما اديت ضهرى وفوتك وحدك فى اللحظة دى بكيت
بس ياواد يا منير عمرى محنساك
ولا حنسى غناك يا محمد غنى هناك
يا محمد بص لفوق السما فى الجنة مليانة نجوم

يمكن لوبصيت على نجمةحبيبتك يمكن باصة عليها

غنى ياواد فى الجنة احكيلى يا قلبى شايف اية؟

واية اخبار النيل واللمة

الناس برضة بتتعارك؟مين فى الصورة!

حلفتك بالغالى رسول الله اية اخبار اختى امال؟

شافعة ياحاجة شافعة يا ام محمد!

كنت صغير مش فاهم حاجة
امى بتبكى وانا ابكى مش عارف لية؟
امانة يا واد خد بالك منها
انا شوفت ابوك واخوك ودموعهم

اطمن نام نام ف سلام كل اصحابك بيحبوك

فاكرينك عازمينك على رحلة لو حتى تموت

No comments: